POGOJI POSLOVANJA

Prodajni pogoji

Splošni pogoji prodaje
Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.

Sklenitev pogodbe
Pisno naročilo je obvezujoče za kupca. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

Shranitev pogodbe
Vse sklenjene pogodbe se hranijo na Venka Vojo d.o.o., Vojkovo nabrežje 23, 6000 Koper. V primeru, da naročnik želi kopijo sklenjene pogodbe, jo lahko dobi na omenjeni lokaciji.

Dobavni rok
Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. Če blago dostavimo ali obvestimo stranko, da je blago pripravljeno v tem času, se smatra kot da smo obvezo izpolnili. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih moramo dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po naši krivdi ali v primerih, ko nam niso blaga dobavili dobavitelji in to lahko dokažemo, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru da je dobavni rok daljši od dveh mesecev, kupec lahko stornira naročilo. Stranka je upravičena do odškodnine le če je napaka na naši strani. Z naše strani smo dolžni stranko takoj obvestiti o podaljšanih dobavnih rokih. Če blaga ne moremo dobaviti, smo stranki dolžni takoj vrniti denar. Dobava traja le do konca razprodaje zalog. Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo naročila, če kupec ni poravnal vseh svojih obveznosti.

Cene in plačila
Vse cene vsebujejo DDV. V primeru da je naročilo dobavljivo več kot 2 meseca po pisnem naročilu, veljajo trenutne cene, razen če ni bilo drugače pisno dogovorjeno. Če se cene spremenijo med naročilom in dobavo, smo upravičeni do spremembe cen. Plačila so možna po predračunu ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna strošek nakazila po UPN po njihovem aktualnem ceniku, ki se nahaja na https://www.posta.si/ceniki (cenik ostalih storitev, postavka Vplačilo obrazca UPN).

Veljavnost ponudbe na naši spletni strani
Ponudba velja do objave nove cene artikla oziroma do razprodaje zalog.

Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43. členom ZVPot
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V primeru navedenega odstopa od pogodbe bomo potrošniku vrnili vsa opravljena plačila takoj, ko bo to mogoče, najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Dokument za odstop od pogodbe se nahaja tukaj. Ravno tako se vrnitev blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. preberite več
Neizpolnjevanje obveznosti in preklic pogodbe.
Če kupec ne izpolnjuje svojih obveznosti in je v zamudi s plačilom, smo upravičeni da naslednje dobave izvedemo le na podlagi predplačila.

Status lastniških pravic
Dobavljeno blago ostaja naša last vse dokler računi niso plačani.

Poškodbe pri transportu.
Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko da ni poškodovana. Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik. V obeh primerih obvestite tudi nas o poškodovanem blagu. Če ste napisali zapisnik, vam bomo takoj poslali novo blago.
Stroški nepravilnih dostav.
V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Kurirskih stroškov ekspresnih dostav ne sprejemamo.

Variacije v kvaliteti
Majhne napake, ki se običajno pojavljajo v prodaji, kot so variacije v kvaliteti, barvi, obliki, teži, designu in so tehnično neizogibne, niso razlog za reklamacijo.

Pristojno sodišče
Za vse spore je pristojno sodišce v Kopru.
Podjetje ni član nikakršnih kodeksov

Identifikacija dobavitelja
Venka Vojo d.o.o.
Vojkovo nabrežje 23, 6000 Koper, Slovenia
VAT: SI 28991478
[email protected] | [email protected]
+386 31359366
+386 51618794

Razno
Ti pogoji in naše poslovanje velja pod zakoni republike Slovenije.

NAROČILO BLAGA
V spletni trgovini poiščete artikle in jih dodate v košarico. Nakup nadaljujete s klikom na povezavo »Košarica« v štirih korakih:

Korak 1: izberete/vnesete količine artiklov in morebitne opombe k naročilu ter kliknete povezavo »Na blagajno« .
Korak 2: izberete možnost izdelave naročila ali izdelave predračuna
Korak 3: pregledate vsebino vašega naročila/predračuna. V primeru da bi želeli naročilo spremeniti, kliknete na ikono v okencu »Nazaj na artikle«, kjer boste lahko v košari odstranjevali artikle ali jih dodajali preko iskalnika artiklov. Če hočete naročilo preklicati, kliknete na ikono v okencu »PREKLIČI!«, ki bo izpraznil vašo košaro.
Potrditev naročila: s klikom na gumb »Potrdi naročilo« bo vaše naročilo oddano!
Korak 4: pregled povzetka o nakupu/predračuna.

Način plačila Postopek izvedbe
Predračun Na vaš elektronski naslov bo avtomatsko samo v vednost poslan predračun z naročenimi artikli. Dejanski predračun, ki bo izdelan glede na preverjeno količinsko zalogo naročenih artiklov, Vam bomo nato poslali na vaš elektronski naslov najkasneje naslednji dan. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Rok za izdajo začne teči najkasneje naslednji delovni dan po prejemu obvestila o izvršenem plačilu. V primeru, da plačila ne prejmemo v roku 3 delovnih dni, bomo naročilo obravnavali kot stornirano. Paket naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od prejema obvestila o izvršenem plačilu.
Po povzetju
Potrditev naročila bo avtomatsko poslana na vaš elektronski naslov. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Pošiljko naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od izvedbe vašega naročila.

DOSTAVA
Dostava blaga je možna z dostavo Pošte Slovenija, GLS ali z lastnim prevzemom napoljubni poslovalnici.
Strošek dostave blaga iz spletne trgovine je za področje Slovenije izračunan glede na težo pošiljke po lestvici:

V primeru nakupa artiklov, ki se obračunajo po teži, je ob nakupu nad 130€ poštnina brezplačna.

POSTOPKI ZA VRAČILO BLAGA
Kako zamenjati blago
Če bi radi zamenjali blago, prosim sledite spodaj navedenim navodilom.

Zapakirajte blago ki ga želite vrniti v paket.
Priložiti morate kopijo računa.
Pošljite blago na sledeč naslov:
Venka Vojo d.o.o.
Vojkovo nabrežje 23, 6000 Koper,
Slovenija
Bolje da uporabite dostavno pošto, ki sledi pošiljkam, saj ne odgovarjamo za izgubljene pošiljke.
Za vaše novo naročilo prosim pokličite.
Kako vrniti blago
Prosim sledite našim navodilom
Zapakirajte blago, ki ga želite vrniti v paket.
Priložiti morate kopijo računa.
Pošljite blago na sledeč naslov: Venka Vojo d.o.o.
Vojkovo nabrežje 23, 6000 Koper, Slovenija.
Bolje da uporabite dostavno pošto, ki sledi pošiljkam, saj ne odgovarjamo za izgubljene pošiljke.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32. člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.